Incompany training & coaching

Incompany training & coaching

3 stappen foto Praktijk van Dijk

1,2,3 just as easy as A,B,C

Straalt jouw klantcontact altijd uit wat jij wilt?

Wat zou er gebeuren wanneer je jouw klantenservice met 10% kunt verbeteren? Door deze training, bestaande uit 3 korte, krachtige en interactieve trainingen leert het team van jouw klanten, fans maken.

Hoe?

  • Stap 1 : De unieke kwaliteiten binnen het team.

  • Stap 2 : De verwachting van de klant.

  • Stap 3 : Als team zorgen voor die 9+.

Meer over "van klant naar fan" ?

Hoe zou het zijn om elkaar weer te vinden in samenwerking...

En dat tijdens een informele setting. Exact dit ga je bereiken met 3 uur borrelpraat, door mij begeleid. In een korte maar krachtige interactieve training gaat jouw team elkaar beter leren kennen en meer in verbinding zijn met jouw bedrijf. Medewerkers gaan onderling van gedachten wisselen over verschillende onderwerpen die belangrijk zijn voor het team, de klant en het bedrijf. onder het genot van een borrelplankje.

Dit zal direct effect hebben op de werkvloer en ook handige handvatten bieden voor privé.

Resultaat: meer werkgeluk & betere onderlinge communicatie. 

Meer Borrelpraatjes?

Praktijk van Dijk Borrelpraat
1 op 1 coaching Praktijk van Dijk

1 op 1 coaching

Steeds vaker word er binnen bedrijven een coach aangesteld voor de begeleiding van medewerkers. Door middel van coaching geef je jouw teamleden de mogelijkheid om te werken aan persoonlijke ontwikkeling en professionele groei. Bovendien heeft coaching een positieve invloed op de werkprestatie. 

Als incompany coach kan ik, afhankelijk van de wens, bepaalde medewerkers 1 op 1 begeleiden. Of, ik kan op een vast moment op locatie aanwezig zijn als onderdeel van jullie meeting structuur.

Meer weten over 1 op 1 coaching?